Logótervezés, Webdesign, WordPress Sitebuild
A Vikitalia brand lelke Bencze Viki, akit sok-sok év és ezer szál köt Olaszországhoz, az olasz kultúrához és gasztronómiához és az ezzel kapcsolatos élményeit és tapasztalatait adja át az általa szervezett és tartott, méltán népszerű olasz és toszkán gasztrotúrák és főzőestek alkalmával.
Az arculat és a webdesign készítésekor ennek az életérzésnek és Viki személyiségének a közvetétése volt a koncepciónk.
Az arculat
A logó tervezésekor elsősorban egy kis stilizált embléma + kézírásos logó kombinációjában gondolkodtam, ami megadja mind a témát és jelképezi a finomságot, lágyságot, nőiességet, amit Viki és a Vikitalia márka is képvisel.
A gasztro tematikát a középpontban álló villával jelenítettem meg és emellé kiegészítésnek az olasz hatást szimbolizálja egyrészt a a háttérben a kis olajfa ág az olajbogyóval, de éppen csak jelzésértékkel, hogy ne legyen túl zsúfolt a logó.
Maga a vonalas-rajzos megjelenítés pedig még egy kicsit a pastát, a spagettit is behozza a képbe, hogy egy kicsit még olaszosabb legyen az összhatás. De az egész lágy vonalvezetése, az egymásba folyó, egymásba olvadó vonalak és figurák adnak egy flow érzést a logónak.
Az egész vonalas emblémát a háttérben egy egy színből álló, nem szimmetrikusan álló kör alakzattal emeltem ki. Az, hogy a rajz kilóg a körből, ad még egy plusz különlegességet is, ahogy Viki is más, különleges, nem egy a sok közül, és hogy egyediséget képvisel.
A webdesign
Az arculatnál megkezdett vonulatot és stílust vittem tovább a weboldal megtervezésekor, mind a szinek, vonalak, a fehér terek, mind pedig a háttérben megjelenő ágas-leveles textúra segítségével.